2 Eylül 2011 Cuma

Stopiyer Kaplama :)

tavan

banyo

banyo

yenilenmiş banyo dolabı



Umarım herkes güzel bir bayram geçirmiştir :) Bu tavan stopiyerlerini yapı marketten içinde sekizli pakette sanırım 11 ytleye aldık.iki paket ve silikon tabancası ile eşim tavana yapıştırdı biraz terletiyor açıkcası :)) aslında ben yapıcaktım ama kolum çok uyuşuyor bugünler de bayramın ilk günü ağrısından duramadım diyebilirim neyse konumuz bu degili di:D Uygulaması basit görünüyor fakat kesme yerleri biraz uğraştıyor.. daha üzerini boyanacak ve kenar yerlerine saten alçı çekilecek ama ben sabırısız olduğum için paylaşmak istedim. banyo dolabıda o lila rengi olan yerler kahverengiydi plastik boya ile boyayıp üzerini vernikledim ama siz yapmak isterseniz altaki boyayı zımparalamanızı öneririm ve şeffaf vernikle cilalamanızı benim şeffaf diye aldığım vernik sürünce sarı oldu çok canım sıkıldı bu duruma ama olan oldu artık iyki çok belli olmuyor.. diyer resimler de süslediğim çiçekler ...hepinize sevgiler arkadaşlar

21 yorum:

  1. Süper fikir mavi süper. Bayıldım ben. Çiçeklerde çok hoş olmuş, banyon ayrı bir hava kazanmış canım. Eşininde seninde ellerinize saglık :)

    YanıtlaSil
  2. cnm arkadaşım bnm ya hep beni motive ediyorsun çiçekler fazla gibi duruyor diyeceksin sandım:D:D
    saol cnm çok öpt:D

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ama sonuç:))

    YanıtlaSil
  4. bayram yoğun geçmiş anlaşılan:) pek bir güzel olmuş daha da güzelleşecek belli ki:) eşinin de senin de ellerine sağlık canım... bu arada geçmiş olsun... bayramda benim de topuğum ağrıdı durdu hep:) hala da ağrıyor...
    çiçekli vazolarına da bayıldım...
    öptüm canım...

    YanıtlaSil
  5. tavan kaplaması gerçekten çok şık olmuş.. bizim banyonunda böyle bir bakıma ihtiyacı var.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. bu sitopiyer harika birşeymiş, bayıldım mavim ama çiçekler de ayrı bir güzellik katmış, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Yapı marketlere yenilikler gelmiş, demek ki ziyaret etmem lazım:))Bunlar ses ve nem yalıtımı da yapıyor yanılmıyorsam... Soğuk silikonla yapıştırıldı herhalde değil mi, ben strafor tutkalı kullandım da ondan sordum, bir dahakine silikon daha pratik olabilir...

    YanıtlaSil
  8. ada denizi hoşgeldin cnm teşekkür ederim begenmene sevindim:)

    YanıtlaSil
  9. okuyancım cnm arkadaşım sana da geçmiş olsun nazar değdi ikimize de demek:D:D:D ay umarım yakın zamanda geçer cnm öpüyorum:)) begenmene sevindim cnm ayrıca :D

    YanıtlaSil
  10. sevgicim cnm o zaman bu hatfa sonu sizde yapın o kadar çok deseni var ki öpüyorum cnm begenmene çok sevindim:)))

    YanıtlaSil
  11. noblesem bende senin yaptıklarına bayılıyorum valla :D:D dolabı mahfetmemşim degil mi keşke senden tüyo alsaydım ama artık çok geç:D:D

    YanıtlaSil
  12. banu ablacım cnm hoşgeldin sende:)) pek emin degilim umarım nem yapmaz sıkıştırılmış köpük ben ilk gördüğümde alçı filan sanmıştım ama degilmiş:D:D zaten öyle olsa çok maliyetli olur du:D:D şimdi de perdelik olanlardan denemek istiyorum ablacım . evet camların kenarlarına sıkılan silikon abla beyaz olan senide çok öpt ablacım

    YanıtlaSil
  13. mavicim maşallah neler yapmışsın nedense benim kumanda panelime senin kayıtlar hiç düşmüyor bir bakayım deyip geldim ooohhooooo neler kaçırmışım ya.şimdi tekrardan izlemyi durdurup tekrardan izlemey alacağım ,geriye dönük bütün yazılarını okudum ve hayran kaldım iki çocuk iki blog ve bu kadar iş yapmışsın yemeklere hiç girmiyorum kocaman bir
    MAŞALLAH diyeyim arkadaşım valla hayran kaldım.
    geçmiş bayramın kutlu olsun bu arada üzgünüm görmedim yazılarını:(

    YanıtlaSil
  14. canım benim teşekkürler... ben dün ilaç ve jel aldım şimdi daha iyiyim:) sen nasıl oldun? öptüm seni:)

    YanıtlaSil
  15. Tavan iyi fikir hoşuma gitti..fayansın boyanıp renginin değiştirlebildiğini bilmiyordum buna daha çok sevindim..kutlarım.

    YanıtlaSil
  16. sezom hoşgeldin cnm :D:D benim candan arkadaşım yok cnm övdüğün kadar biri degilim ben çok aksatıyorum blogları ancak gece girebiliyorum inan ki güzel sözlerine çok mutlu oldum çok saol cnm:))

    YanıtlaSil
  17. okuyancım canım yok ya benim kilodan oluyor sanıyorum bugünde çok agırdı geziyo bi ayagıma bi koluma bakalım ne olcak ben de öpt;))

    YanıtlaSil
  18. mavi tutku hoşgeldniz :)) tavan uygulamasını begenmenize sevindim ama fayans boyamadım banyo dolabının kahverengi yerlerini lilaya boyadım ama keşke boyansaydı ama süs için yapılan boyamalar yapılabiliyor

    YanıtlaSil
  19. oy benim maviş arkadaşım blog açmış da ben yeni gördüm daha. hayırlı olsun canım, ne güzel paylaşımlar yapmışsın. Müdaviminim bundan sonra :))

    YanıtlaSil
  20. ay sercim canım arkadaşım seni görmek ne kadar güzel ya cidden özlemişim inan ki ...saol cnm iyi dileklerin için teşekkür ederim çok öpt

    YanıtlaSil
  21. tebrikler şahane olmuş mavicim; soğuk bir odam var acaba içerden yüzeye yapıştırılsa soğuğu bir nebze olsun keser mi ne dersin ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...