17 Ağustos 2012 Cuma

ayna yenileme , tatlı alternatifleri ve büzgü börek:)

ayna yenileme

ayna yenileme

kalbura bastı tarifi

hafif tatlı-soguk pasta

büzgü börek

tramisu
tuvalet masasının aynasını söktüm annemin. Çok eski olduğu için sökerken zorlandım ayna kırılmasın diye.Mobilyası oymalı ve cilalı olduğu için zımpara yapmak zor geldi bende sprey boya ile boyadım balkonda.İki kutu sprey boya ile bu hale geldi .Duvar beyaz olduğu için net bir görüntü sunamadım sizlere
duvardaki cupcake panomsu şeyleri  strafordan yapmıştım daha önce BURADA
Bayram hazırlıkları başladı her evde şimdi baklava yerini hangi tatlı tutar bilmiyorum ama bu tatlılar da ikram edilebilir neden olmasın:) tatlınıza karar verdiniz diyelim börek düşünüyorsunuz kesinlikle bu pastırmalı büzgü böreği ni  yapın derim görünümü değişik ve tadı çok güzel olan bu böreğin anlatımını burada gördüm.
Hepinize çok mutlu bayramlar dilerim ...



29 yorum:

  1. geldiğimde bu yiyeceklerin hepsinden istiyorum:))ayna şahane ayrıca:))o kabartmalı yerlere başka bi renkle bişeyler mi yapsan acaba model ortaya çıksın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alonemm hele sen bi gel gerisini hazı ralırız pastaneden:P
      yerim seni msjlarını okuyorum hep sağolasın güzelim
      ayna canım spray boya ile mümkün degil ama üzerine bişey yapılabilirdi hiç aklıma gelmediki:))

      Sil
    2. hani normal boya ile bulaşık süngeri ile hafif dokunuşlar yapılıyor ya o tarz bişey yapabilirsin aslında:))umarım anlatabilmişimdir:))
      ayrıca hazır falan alamayız benim diyetim var hazır ürünler yasak yani anlayacağın sen yapacaksın:))

      Sil
  2. Ellerine sağlık ne güzel olmuş aynan.Baykuşlu tepsin çok şirinmiş ilk defa görüyorum bayıldımmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim hoşgeldin nerelerdeydin:)) hiç rastgelmedik
      tepsi çok şirin cidden pazardan aldım beş liraya :))
      bulursam alayım mı sana da?

      Sil
    2. 3 haftacık yoktum buralarda geldim ama bir haftacık bir bayram ziyaretine gidip tekrar dönücem inş.Sana da şimdiden iyi bayramlar diliyim canım.Ne şanslısın maşallah canım ya bana hiç denk gelmez böyle.Nasıl sevinirim bulursan anlatamam ama böyle söylemen bile beni öyle mutlu etti ki anlatamam ,düşünmen bile yetti canım benim:))

      Sil
    3. canım benim yorumu yanıtladan yazmışsın atlayıp geçmişim bende pazardaki tezgah bayram üstü kurulan biryerse belki bir daha gelmez ama daha önceleri gelen biriyse gidip aynı yere bakıcam canım umarım vardır gelçi tek baykuş alan bendim:))))

      Sil
  3. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş....hem ayna hem mamlar....

    YanıtlaSil
  4. iki kutu sprey boya mı gitti oncacık aynaya? ben ozaman hemen birkaç kutu daha alayım, tatilde bi dolap boyamayı planlıyodum ben de 1 kutucuk boyayla :) İyi oldu mavicim, bu postu tam zamanında yayınladın, yoksa yarım yamalak alaca bi dolapla geçirecektik bayramı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm mailine hala cevap yazıcam sözde görüştüğünüzü duyunca bi türlü dönüp yazmadım kusuruma bakma canım:)
      evet canım iki kutu ama sanırım içi hava doluydu :)) sen önce elinde ki ile boya yetmezse alırsın kurusun hemde ama dolabı yere yatır dalganlam olmasın canım dikey durunca boya çok sıvı olduğu için aşağıya akıyor

      Sil
    2. MAvicim tavsiyelerine de uyarak boyadınm dolabı, 4 kutu boya kullandım, dördüncü benimd e fos çıktı, boyadan çok hava vardı galiba. Neyse oldu işte.Teşekkürler tavsiyelerin için canım.

      Sil
  5. Aynada yemeklerde çok güzel gözüküyor ellerine sağlık.İyi bayramlar.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehtap ablacım sanada iyi bayramlar çok teşekkür ederim yorumlarını eksik etmediğin için:)

      Sil
  6. düşünüyom düşünüyom bayrama tatlı için icraata geçemiyorum şerbetli tatlı istiyorum ama beceremem diye bir türlü başlamıyorum yaş da kemale ermiş neyi bekliyorsam:)nene olacam torun baklava bekleyecek bende tık yok:)
    aynan hayırlı olsun iyi yapmışsın değerlindirmekle çok da güzel olmuş .
    şimdiden hayırlı bayramlar canım mavimmmmmmmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım benim benim açmak aklımda yoktu gitdiğimiz yerlerde zorla yedirikleri için ama açıcam bugun evde olsun bayram olduğu belli olsun.mutfak cesareti sever dostum hadi göreyim seni:)) resimleri özelliklerden yazıyorsun canım:)

      Sil
  7. aaaa fotoların üstünde tarif var ya mavim herkes senin gibi teknolojik değil bende diyom niye tarif vermiyo:)
    nasıl yapıyon onu bana süle lütfen:)

    YanıtlaSil
  8. Aynayı beyaza boyaman çok güzel olmuş. Kabartmalar yakından daha güzel görünüyordur tahmin edebiliyorum. Tatlımı, börekmi hangisinden alsam karar veremedim. neyse ben sondaki cupkeklerden alıyım daha hafif ya kilo aldırmaz :)) Mavişim iyi bayramlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kilo aldırmaz dimi:))) çok saol ablacım benim sanada ailenle beraber güzel bir bayram geçirmeni dilerim
      belli olmuyor ama burdana yakından fena olmadı:)

      Sil
  9. bayram hazırlıkları tamam tabaklara konmuş hele hele hepsinin altına da ayrı güzellikler yapılmış.kimi çiçekli kimi baykuşlu zevkli maviii.ellerine sağlık.hayırlı nice güzel bayramlar

    YanıtlaSil
  10. Mavikuşum aynanın beyaza boyanmış hali çok zarif olmuş ellerine sağlık.

    Sen bayram hazırlıklarını önceden bitirmişsin zaten ne güzel canım ya. Mutlubir bayram diliyorum canım benim.

    YanıtlaSil
  11. ay ne güzel bi geri dönüşüm o öyle,bide baykuş lu tepsine bayıldım yaa malum moda bu aralar.çok tatlılar..hee bi dilim de börek:))

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık canım,çok zevkli işler çıkarıyorsun ayna harika olmuş beyaz renk çok yakışmış.Tatlı alternatiflerin ve börekte harika ellerine sağlık.Bu arada geçmiş bayramın mübarek olsun.Bende şerbetli tatlıların yanına irmik tatlısı da yaptım isteyen istediğinden yedi.Ayrıca resimlerin üzerine tarif eklemen çok güzel.Selam ve sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  13. ellerinizer sağlık cok güzel olmuş banada beklerim sevgilerrr

    YanıtlaSil
  14. sabahları iş yerinde sizin böyle güzel yemeklerinizi görüyorum ya hepsine içim gidiyor, hele ki sütlü tatlıya, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. Blogunuzu gordum ve hemen izleyiciniz bolumune katildim:))
    Cok renkli bir blog
    sizide benimkine beklerim.
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. yaratici fikirlere bayiliyorum.ellerinize saglik.bende herseyi yenilemeye calisiyorum elimden geldigince.sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. mavim aynanın değişimi harika olmuş.bravo sana..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...