12 Nisan 2014 Cumartesi

5 adet beş çayı sofrası:)





Şükrümüz bol olsun... sevgiler hepinize

26 yorum:

  1. Ellerinize saglık..nefıs sofralar olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çooook teşekkür ederim sevgili pınar:)

      Sil
  2. ooo mis mis ellerinize saglik cok ama cok lezetli ve basarilir görünüyor hersey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulummmm tesekkurler cnm bnm:)

      Sil
  3. 5 ide birbierinden lezzetli duruyor ellerinize emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamze hanim cok tesekkur ediyorum sevgiler:)

      Sil
  4. Canım şahane masalar hazırlamışsın her masanın örtüsü, peçeteleri, sofra düzenin çok şık olmuş. Ellerine sağlık canım Mavikuşum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslimm cnm arkadasim gozunden de bisey kacmiyor:)) cokk tesekkur ederim guzelim

      Sil
  5. Merhaba,
    Blogunuzu çok begendim ve sizi takibe aldım
    Bende bloguma beklerim
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili ebru hosgeldin telden girdim pcye gecince ilk isim takip olsun cnm bnm takipci listem kayip olmus:(

      Sil
  6. Ben 3.sofraya geliyoruuuum bir tabak daha ekleyin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sumosum gel artik cagirmiycam seni bak:)

      Sil
  7. Mafrifetli kardes seni:)) ellerine saglik olsun ..hepsi cok guzel gorunuyor..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sevilen abla seni bitanesinnnnnn<3<3

      Sil
  8. mavimm yemede yanında yat olmuş.ellerin dert görmesin,ne kaar hamaratsın sen böyle 41 kere maşallahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. guzel goren gozlerine saglik sezommmmmm cnm bmmmm biricigim:<3<3

      Sil
  9. BEN PUANTİYELİ MASAYI SEÇİYORUM ...SARMA OLUNCA DURAMAM HİÇ....BENDE YENİYİM EL EMEKLERİM VAR ...ZİYARETİME BEKLERİM SEVGİLER
    ELLERİNİZE SAĞLIK HEPSİ MUHTEŞEM OLMUŞ...

    FİKİR OLSUN DİYE
    http://ecaynetmodelleri.blogspot.com.tr/

    http://ecaysihirliellerim.blogspot.com.tr/
    BENDE YENİKATILDIM ARANIZA...ZİYARETİME BEKLERİM SEVGİLERLE

    YanıtlaSil
  10. Hosgeldinnnnn cok tesekkur ederim en kisa surede gelicem cnm :)

    YanıtlaSil
  11. cnm komşum teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  12. MAŞALLAH CANIMA
    NE GÜZEL SOFRALAR KURMUŞSUN ELİNE SAĞLIK:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim güzel ablam benim:)

      Sil
  13. ne güzel sofralar,sunumlar.Bloğunu yeni keşfettim ben de beklerim.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm telefondan girdim pcye gecince mutlaka ziyaret edicem cok tesekkur ederim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...