3 Mayıs 2014 Cumartesi

3 Kahvaltı 2 çay sofrası :)






62 yorum:

  1. LEZZETLERE Mİ BAKSAM ÖRTÜLERE Mİ PEÇETELERE Mİ
    MMMMM NEFİS BALIM:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam ya blogada baksan eyiyidi:)) adını ve görüntüyü değiştim çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Blogun yeni halini çok beğendim Mavikuşum, bence de böyle olması daha iyi. Sonuçta seni öyle tanıyorduk dimi :) gerçekten bu halini çok sevdim.
    Maşallah sana daha önce de söylediğim gibi her şey çok uyumlu ve yaptıkların nefis görünüyor. Ellerine emeğine sağlık canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslim gercekten benim icin faydali bir yorum okuduguma cok sevindim cnm. Ve farketmene benim ben oldugumu bilmene, begenmene oldugu gibi gormene eski ama eskimeyen dostum benim;))))

      Sil
  3. Ellerine sağlık harika :) Sayfanın yeni hali de çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farketmen ne guzel cnm inan ki cok mutlu oldum tesekkur ederim:)

      Sil
  4. BLOĞUNU FARKETTİM KUZUM GÜLLER AÇMIŞ
    Bİ ŞEY DİCEM TARİF KATAGORİLERİ YOK O DİKKATİMİ ÇEKTİ
    ÖNCEKİ KAYITLARAMI GİTCEKLER ÜSTTEDE EKLİ Bİ ŞEY YOK:)

    YanıtlaSil
  5. zaten yoktu abloşum:) düzenleme yapıcam da resim seçme lazım. Zaten dogru düzgün tarif yok şuan hepsi konunun içinde anlatımlı. Tek bir yemeği,pastayı vs yazdığım olmadı henüz:)

    YanıtlaSil
  6. Canım şimdi tekrar izleyici oldum bloga. Oncedrn de olmustum ama yeni postlarin bsna gozukmuyordu:(simdi kaçirmam artik. Ellerine saglik, her bir sofra ayri bir post bana kalirsa. Harikasın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimmmmmm yeniden hosgeldinnnnnnn guzel arkadasim hepsi ayri post olur ha:) bak nasil sevindim::)cokkkkkk tskkur ederim

      Sil
  7. Blogunda masalarında yaptığın yiyecekler de çok güzel görünüyor :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim sevdammmm farketmene cook sevindimmmmmm cok tesekkur ederim seni gormek guzel:)

      Sil
  8. bende iserim bu kahvaltılardan bigün çıkıp gelcem kapına :)
    güncellemelern gözükmüyor bende bu sorunda çözülemedi gitti makarna pastana bakayım diye girdim öyle gördüm oda nefismiş :)
    eline sağlıkk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canisi gel tabiki:)) ya adensede ucmus blogda var bi gariplik cagnur tekrar takipcim olmus dene istersen saol cnm

      Sil
  9. valla bende nereye bakacağımı bilemedim.herşey nefis görünüyor mavim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimbnmmm;) hangisine istersen gec otur ben cayi koyuyorum:)

      Sil
  10. Mavim,kaç kez geldim yorum bırakamadım netim sorunlu umarım bunu gönderebilirim.Blogunda ki değişiklikler masaların hazırladığın enfes tatlar hepsi harika canım,cıvıl cıvıl her şey iç acıçı ellerine sağlık,selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincim bazen banada oluyor ugraman bile yetiyor cnm bmm tesekkur ederim:)

      Sil
  11. Bunlar ne güzel, ne hoş masalar böyle, ellerine sağlık.
    Hepsine bayıldım.
    Menün, sunumların hepsi harika olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili muhterem ablacim hosgeldin seni gordugume cooooook sevindim :) cok tesekkur ederim

      Sil
  12. Mavicim, masaların birbirinden güzel olmuş,hepsini ince,detaylı ve zevkli hazırlanmışsın.Ellerine sağlık.Blogunun yeni halide ayrıca güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar mutlu oldum :) coooook tesekkur ederim cnmmmmmmm

      Sil
  13. çok şık masalar, peçete seçimlerine bayıldım.

    YanıtlaSil
  14. mavimm yaaa yine süper sofralar şık mı şık masalar eline koluna sağlık cnaım benim
    sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canimmmmmmmmmmmm mukommm bnmmmmm....kandilin mubarek olsun cokk opuyorum ablam

      Sil
  15. cok tesekkuler cnm hemen aldim ki:)

    YanıtlaSil
  16. Sevilay, ziyaretin ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne olmani cok istiyordum cnm guzel haberlerini okudugumda coook sevindim.Allah yavrunuzun hep guzel gunlerini gostersin cnm. uzun omurlu saglikli hayirli bir evlat olsun inslh. ilk defa bir yorumu okuyunca icim pir pir etti :)))) bendende sevgiler

      Sil
  17. sevilaycim,,,isimle baslamak bana daha ozel geliyor,,,dogrumudur isim:))))))
    canim benim bloguma biraktigin yorum cok tatlydi,,tesekkur ediyim vede bayramini kutluyim diye geldim
    baktim cok hos bir masa,,,ama cok olmus hazirliyali:)))
    opuyorum seni
    yinede kendime bir tabak ilistirdim o guzel sofrana:)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ablacimm adimi unutmamissin gunler sonra yayinlayabildim bende bu icten yorumunu cok ama cok tesekkur ederim senin icin yeni bi masa kurarim ben:))

      Sil
  18. bu sofraların hayranıyım, iyi bayramlar mavim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh bende senin en buyuk hayraninim ablammmmmmm operim:))

      Sil
  19. mavimmmmm bayramın kutlu olsun arkadaşım.nice mutlu sağlıkla geçecek bayramlara....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay cim cnm arkadasim cnmmm cok gec yayinlayabildim cok ozur dilerim allahtan kurban bayramina girmeden okudum yorumlari;))))) cok saol cnm

      Sil
  20. So happy for you, it's amazing products, I live in Bucharest / Romania - anunturi gratuite so hopefully one day `ll be able to do it myself, lots of love and hugs happy to welcome you in this great day of anunturi gratuite. Pupiciii byeeee

    YanıtlaSil
  21. Yanıtlar
    1. Farkettin deep yasasinn biri farketti sonunda:))) ig de takiliyom deep buaralar

      Sil
    2. ama burayı da unutma taam mııı :) arada gel bana miriba de o zaman bana ne :)

      Sil
  22. Miriba mi:))) derim derimde bi yakalabilsem seni :)) grusuz diyim ben gorusz:) ( telefondan blog yazamiyorum)

    YanıtlaSil
  23. Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



    İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Mavii nerelerdesiniz yayın yapın artık gözümüz yollarda kaldı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim hosgeldinnn inan ki belkide blog yazmayi unuttum cok tesekkur ediyorummmm

      Sil
  25. Burada iç geçiriyorum haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  26. arada tatlı tariflerime bak bariiii amaaaa yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hic sorma deep yorumunu gorunce utaniyorumm igde aradim gecen yoksun

      Sil
  27. mutlu yıllar canım hoş bir yazı olmuş.çok hoş görünüyor ya :)Blogunu çok sevdim ve seni de benimkine beklerim :)
    https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  28. sofra duzenı harıka ozellıklere tabak ve aksesuarlara bayıldımmm ellerıne saglıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gulen hanim inanin cok mutlu oldummmmmmm hersey gonlunuzce olsunn

      Sil
  29. merhaba tatlım çok hoş görünüyor eline sağlık

    YanıtlaSil
  30. Mavi Sofra Merhaba, Ben geldim:)
    Sofralar Harika, Ellerinize ve emeğinize sağlık.
    Ben de beklerim sizi sayfama büyük bir keyifle:)))
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...